Boxspring Vintage

“Boxspring Vintage”


Het Medipas Gezondheidskussen 'op-maat'

“Het Medipas Gezondheidskussen 'op-maat'”


Zorgkamer New York

“Zorgkamer New York”


CPAP kussen 2.0

“CPAP kussen 2.0”


Het Medipas Gezondheidskussen 'op maat' voor apneu patiënten

“Het Medipas Gezondheidskussen 'op maat' voor apneu patiënten”


Ik wil ook graag van mijn klachten af


Blijf op de hoogte van onze laatste blogs



Door je hoofdkussen zó te gebruiken, slaap je beter!

Goed slapen begint met een goed hoofdkussen. Of je nou op je buik, rug of zij slaapt, met deze tips blijf je altijd goed liggen.

Je hebt volgens experts het juiste kussen als je rug en je nek recht liggen en je kin omhoog blijft. Soms slaap je zo onrustig dat je kussen in je slaap verplaatst en je niet goed meer ligt. Met deze tips blijf je altijd comfortabel liggen, hoe je ook slaapt.

Op je rug slapen
Leg een extra kussen onder je knieën of bij je onderrug. Door het kussen op een van deze, of allebei de, plekken te leggen, blijft je rug recht als je slaapt.

Op je buik slapen
Probeer eens om het kussen dat normaal onder je hoofd ligt, onder je heupen te leggen. Als je op je buik slaapt, kom je er waarschijnlijk ’s nachts weleens achter dat je helemaal niet meer op je kussen ligt. Dat is eigenlijk ook beter. Als je toch liever met je hoofd op een kussen ligt, zorg dan dat het niet te dik is zodat je lichaam wel recht ligt.

Op je zij slapen
Leg een kussen tussen je benen en trek je knieën een beetje naar je kin zodat je het kussen een beetje vastklemt. Je kunt ook proberen om een kussen onder je heupen te leggen om de ruimte tussen je lichaam en het bed op te vullen. Dit ondersteunt je heupen als je slaapt en dat maakt het een stuk comfortabeler.

Bron: Libelle.nl






Klik hier voor onze overige blog berichten.

Scheiding van de content

Realisatie van deze website door Bandwerk internet- en reclamebureau uit Rijssen | Sitemap